Grattis och Glad Påsk!

Idag har jag tillbringat min födelsedag med att städa och torka fönster :)

Födelsedagen "firades" igår som sagt, hemma hos far och Pia!
Jisses vilket kalas de bjöd på!!
Det började med påskäggsjakt för alla gäster, följt av "mingel" och smörgåstårta för att sedan avslutas med en enorm frukttårta :)

Mums!

Det var en mycket trevlig tillställning och jag tror att alla hade riktigt trevligt!
TACK SÅ MYCKET, inte bara till Pappa och Pia utan till er alla som kom och förgyllde min dag :)
(bilder kommer senare)

Som vanligt fick jag en massa fina påskblommor av allihopa som nu står och sprider glädje i hela lägenheten. Det var lite därför jag kände att jag ville städa och få undan alla kartonger mm., så att blommorna kunde komma till sin fulla rätt!

Började dagen med en bamsekram och "skönsång" av Tomas, sedan gick vi ut på en tokhärlig morgonpromenad i vårsolen. Jag slog återigen av hur en väldigt bra stad Gävle är, det är så lyxigt att på så kort tid kunna komma ut i skogen. Det är helt omöjligt i Uppsala.

Nu kommer middagen serverad när som helst och sedan väntar en lååång massage.

Det är toppen att fylla år ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

grattis gumman! Har haft fullt upp, som du vet, men nu har vi kommit i ordning ordentligt! Ska sticka iväg till IKEA nu och köpa lite smågrejer som saknas. Vi ses på lördag!
STOR (föresenad) GRATTISKRAM!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback