Gott och Blandat

Nu börjar påsken lida mot sitt slut, tyvärr inte allt godis...
Jisses.

Varför ska alla människor envisas med att slänga på en en massa onyttigheter vid den här tiden på året?
Det är ju inte bara onyttigt utan även oerhört opraktiskt med tanke på att sommaren närmar sig med stormsteg och då ska man ju vara sååå snygg heter det...
Nu verkar jag ha fått bättre karaktär än jag haft tidigare så jag har inte vräkt i mig sådana enorma mängder, men äggen ligger där i sin skål (fruktskålen har fått byta innehåll under påskhelgen!) och glor på mig...

Igår var det vin/snacks/godis/födelsedags-mys med Karin!
Det snackades strunt och jag fick presenter :)
Gumman hade plockat ihop en gott och blandat påse till mig med diverse "bra att ha saker" och andra kuligheter som t.ex. munspray (!), ljus och söta servetter!
*Puss*

Idag väntar läsning, måste ta tag i min uppsats nu. Har inte pluggat något alls sedan i tisdags... men det är ju så svårt att slita sig från allt pyssel som finns här hemma.
Vi börjar ju äntligen få någon slags ordning på stället och då vill man ju gärna fortsätta!
Sedan blir det ju inte lättare av det fina vädret heller! Vill ju bara gå ut på en massa härliga promenader hela tiden.

Senare mot eftermiddagen ska vi iväg till A's nya bostad och grilla med hela familjen, trevligt trevligt!

Ha en härlig dag i solen allihopa!

(den stora bagen är min nya beachbag!)

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback