God morgon Sverige!


Igår blev det inte mycket gjort för min del... Inget skrivande på uppsatsen eller annat skolrelaterat alls eftersom mitt besök på Riksarkivet blev inget annat än ett stort bakslag. Efter 4 timmars sökande bland alla möjliga gamla dokument hittade jag i stort sett inget jag kan använda mig av i upsatsen. SÅ nu vet jag inte alls hur jag ska göra, om jag kanske till och med måste byta ämne, vilket vore en total katastrof...
Nog om detta.

Det enda kreativa jag gjorde igår var att baka muffins :)
Jag är en riktig muffinfreak! - ju större desto bättre! 
Förr i världen älskade jag även att baka, något jag helt tappat de senaste åren, men nu verkar baklusten ha kommit tillbaka och jag är tillbaka i köket!
Igår blev det matmuffins med fetaost, mager salami, soltorkade tomater, oliver och lök- mumsigt värre!
Till detta åt vi en mycket nyttig sallad och drack Trocadero (light)!

Visst fungerar man lite märkligt: man kan ibland gå och köpa chips eller pizza eller något annat oerhört onyttigt, men så köper man lightläsk för att man vill vara nyttig?! - Det hjälper säkert jättemycket....

Nu ska jag kika om termometern stigit någon grad så jag slipper springa som en galning för att undvika frostskador- otroligt kallt denna morgon.


                                                 image11
                                                                           
                                                                         (Bilden: från Google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback