En vacker plats...

Idag har det inte hänt mycket...

Har skrivit ca 1/4 sida på uppsatsen och planerat för vad jag MÅSTE skriva imorgon. Det är helt otroligt hur svårt det är att få till det denna gång... Orkar knappt tänka på det, får bara ångest och inget blir bättre av det.
Har varit på sjukhuset idag med. Farmor var pigg när jag kom men blev väldigt trött senare på eftermiddagen.
Det är så hemskt att se... jag önskar att jag kunde ta på mig det onda och jobbiga istället så att hon blev fri från det. Hon är så gammal och jag tycker inte att hon ska behöva vara med om detta med.
Det är riktigt jobbigt faktiskt, jag tänker så mycket på hur livet verkligen varit hårt emot henne. Hoppas hon en dag får somna in i lugn och ro och komma till en vacker plats där hon får igen allt hemskt som hänt henne i detta liv, någon plats med vackra blommor, solsken och fågelsång och där hon får återse sin familj och vara lycklig med dem.
Undrar om det finns en sådan plats...
Jag hoppas det, för hennes skull, det känns så mycket lättare då. Min ängel nummer tre.

Tomas är kvar på festen i Valbo. Jag orkade inte stanna så min käre kusin fick skjutsa hem mig. 
Tack.
Så nu sitter jag här med datorn och blottar mina tankar, igen.
RIngde till världens härligaste lillasyster o pratade om ingenting, det var skönt. Hon var också ensam, R var på fest i Ockelbo och skulle hämtas senare.
Vi är då väluppfostrade flickor vi, sitter hemma medan våra pojkar är ute och festar.

Jag hoppas att ni alla har en riktigt trevlig Valborg (sista april as we say in the Ivantjärn) och att ni uppsakttar era nära och kära.
 


                                               image23
                                                     Till Farmor


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag satt också hemma på sista april när sambon festade.. :( Hundvakt var jag också, det var dock lite trevligt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback