Årets första ggr 2


Idag har årets första motorcykeltur avklarats!
Det blev en liten snabb sväng in till Owe Janssons i valbo bara, men det var hääärligt.
Tack för det pappa :)

Jag är SÅ dålig!
Jag hade verkligen tänkt avsätta hela denna dagen för studier men det verkar spricka helt och hållet...
Först som sagt spontanturen på MC, och nyss ringde lillasyster och ville ta en fika på stan så nu ska jag ner och möta henne om en timme.
Vad gör man inte ;)
Det är ju så fint väder ute så det mesta förutom studier lockar ju.
Jag får helt enkelt kompensera detta med att göra en hel del ikväll istället, för jag måste verkligen börja skriva nu.

På tal om motorcyklar tyckte far att der är hög tid för mig att börja övningsköra nu.
Jag har inte berättat det men denna sommar innebär ett stort projekt för mig:
Jag ska bli vuxen och ta körkort!
Dessutom inte bara bil utan förhoppningsvis (om allt går enligt planerna) även MC-kort :)
Första gången jag satt på en motorcykel var jag nog 4 år och hjälmen var större än mig, nu är jag 19 år äldre och det är dags att ta nästa steg.
Så detta är vad jag kommer att pyssla med i sommar: en himla massa övningskörning på alla möjliga sätt och vis!

Det kanske är ett ämne för en följetong: "Annes väg till Körkortet- snart på en blogg nära dig" ?
Haha- den som är intresserad får se hur det går!

Nu måste jag göra mig fin för en fika på stan med min söta syster, texterna till morgondagens seminarium får vänta ännu ett tag :P

Nedan: en bild på Pappas pärla!


image7



Kommentarer
Postat av: jaaanet

kändes bekant här inne ;)

Postat av: janet

jaa ja har det jättebra här nere.. skulle stanna en stund men blev tokfast ;-) Har du msn? :-)

2007-04-17 @ 21:59:51
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback