Fadder till en apa?

...det är något jag faktiskt funderat på ett bra tag och genom Jane Goodall's hemsida  (rätt ironiskt namn för den delen) http://www.janegoodall.org/ kan man faktiskt göra det, allt för att rädda schimpanserna!

Idag bär det iväg (hem) till Uppsala på en liten "minisemester med Karin!  Tänkte vara där över helgen och passa på att ta en tur till Hufvudstaden för liiite shopping, men det ska vara ytterst lite det. Ska faktiskt bli skönt med lite miljöombyte :)

Annars inte så mkt nytt, var på dans (ja, RIKTIG dans, med ännu mer pensionärer igen) i Tisdags med Tomas, och det dansedes hej vilt till  mestadels Arvingarna! Jag kan inte rå för det men jag är lite nördig när det gäller logdanser... är lite uppvuxen med sånt och tycker faktiskt  det är lite mysigt! Öl, Chokladhjul och en massa glada människor, vad mer kan livet erbjuda?

Nu måste jag kasta mig på cykeln ner till stationen!

Ha det wunderbar!

/Yours truly

Kommentarer
Postat av: Nina

låter härligt det där, både dans och semester... nu har jag tre veckor kvar. usch. Jag vill inte.

Postat av: Bell

Hello doll,
Jag hann slinka in och måla cykeln innan alla dessa regnoväder. Det blev himlans tjusigt måste jag erkänna. Fast å andra sidan så hade vad som helst sett bättre ut än det som var innan. (:
Igår var en lugn afton och det lär det nog bli ikväll med. BJ, aldrig varit där. Bara hört en massa dåligt om det =/ Men mina källor har haft fel innan... Men imorgon blir en tidig morgon, så jag har inte råd att gå ut och förstöra en bra sömnrytm =( Annars hade jag nog anslutit mig, för min mittemotgranne ville gärna ut. :(
Nåja, jag hoppas du och Karin har det skoj och tar en öl åt mig med. Så får vi ses när du är hemma i Uppsala igen (:
Ha det kalas så länge,
kramisar

2006-07-29 @ 18:06:57
URL: http://belmas.blogg.se
Postat av: Cecilia

Hej vännen!!!
Vad roligt det låter. Jag önskar verkligen att jag oxå kunde få komma ner till Uppsala om än för en liten stund å få njuta och ha lite roligt. Jag är äntligen ledig en hel helg och på måndag börjar min sista arbetsvecka, sen ska jag försöka varva ner lite innan allt börjar igen till hösten. Ska du fortfarande läsa historia??? Jag ser faktiskt fram emot hösten, det verkar va väldigt intressant. Nu när jag suttit och läst alla era bloggar inser jag hur mycket jag saknar dig, Nina, Belma och Joanna. Ska verkligen bli kul att få komma tillbaka till Uppsala. Puss på dig vännen!

2006-07-29 @ 19:12:15
Postat av: Bell

Det tar en stund sa de, speciellt med tanke på att jag vägrar ha gips. Usch, man känner sig handikappad med sånt =/ Men som stolt ägare av 7 par flipflops, och hängiven bärare av dem så har jag bara som plan att inte springa med dem i regn. Annars är de guld värda. Och så märkte jag att man inte alls smälter när det regnar (= Nåja a lesson well learned. Hur hade ni det här hemma i Uppsala, förresten?

2006-07-30 @ 23:19:37
URL: http://belmas.blogg.se
Postat av: Nina

Hallå, time for an update, don't you think?

2006-08-02 @ 08:14:04
URL: http://ninasblogg.blogg.se
Postat av: sesso

http://www.sesso.su0ereva99.org

2006-12-06 @ 05:21:55
Postat av: sesso

http://www.sesso.su0ereva99.org

2006-12-06 @ 05:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback