En ny Era

Ja ja ja...
Man är väl inte sämre än att man kan ändra sig :o)

Jag erkänner att jag funderat på det här med bloggar en del och trots att jag tidigare tyckt att det inte direkt är något för mig (att blotta sina tankar för allmänheten verkade lite skrämmande) så har jag nu i alla fall gjort slag i saken och anslutit mig till mängden (N och B; känn er träffade!). Jag måste även tillägga att jag inte är någon höjdare på datorer och div. funktioner, så om allt på denna sida bara ser jätteknasigt ut någon gång så är det för att jag inte har någon aning om vad jag håller på med!
Det om det!

Detta kommer inte att på något vis fungera som ett politiskt verktyg el ngt annat medium genom vilket jag tänker försöka övertyga världen om ditt o datt, utan denna sida är enbart till för att yttra mina tankar och för att hålla alla intressenter uppdaterade om min (just nu) något ensidiga vardag!

Eftersom jag så gott som alltid har skrivit vanlig, hederlig, traditionell dagbok tänkte jag att det kanske kunde vara rätt skoj ändå att ta det ett steg längre och göra mina (ibland mer genomtänkta än andra) skriverier offentliga! Det kan ju faktiskt vara rätt kul att få höra vad andra tycker och tänker om det jag skriver :o)

Så, med detta hoppas jag att inom kort kommer filura ut hur detta fungerar och att någon där ute kanske kan få något i utbyte av det jag skriver!

Lev väl!

Anne




Kommentarer
Postat av: Nina

Tjooo!

Haha jag är först med att kommentera. Wonderful, ain't it? Japp. Tur att ingen vill gå på banken då, så jag har tid att läsa din blogg och ditt sms :) Välkommen till bloggarnas värld, får se om du blir lika beroende som jag var i början. Nu skriver jag ju, som ni alla kanske märkt, allt mer sällan. Kan ju också bero på att det inte händer något på sommaren. Och om det mot all förmodan händer något skoj här på banken så får jag ju ändå inte skriva om det. Sekretess suger ibland :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback