Copycat!

Ok flickor, jag hakar på era listor : )

Tio första:

Första bästa kompis:  Hanna
Första bil: Hoppas på en Bubbla-cab eller en Mini Cooper
Första kärlek:  Enligt mamma: Någon Andreas på vår gata där vi bodde när jag var 4
Första husdjur: Guldhamstern Gusten
Första semester: Oj, minns inte.. Gotland med Far kanske..
Första jobb: Fritidspedagog/Dagisfröken på Jädraås Daghem
Första köpta skiva: The Corrs tror jag bestämt..
Första riktiga kärlek: HELT riktiga kärlek: Tomas
Första piercing: Öronen när jag var 7, tungan 13 år senare : )
Första konsert:  Arvingarna på Grönan vid 11 års ålder!


Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Vitt Bag in Box vin igår på Lasses inflyttningsfest
Sista bilfärd: Hem från FInland
Sista filmen du såg: Den bäste av Mödrar, tillsammans med Tomas.
Sista bubbelbadet: LÄÄÄÄNGESEN, gillar inte bubbelbad...fick ett av min far på min 14 årsdag tror jag, med frukost och paketöppning i badet!
Sista spelade cd: Marvin Gaye
Sista gången du grät: Har nog inte gråtit min sista gång än, lätt till gråt.
Sista måltiden: SENASTE måltiden: Pizza..


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? NEJ
Blivit kär vid första ögonkastet? Nästan ; )
Varit på tv? Japp! Lokalnyheterna Gävle/Dala som elevrådsordförande i Högstadiet!
Fått ditt hjärta krossat?  inte ännu
Sagt att du älskar någon utan att mena det? snarare utan att veta innebörden.
Haft ett one night stand? Jo...
Busringt till nån? Blev  lurad att ringa SOS en gång...ELAKT 


Sju saker du har på dig:

1. Vit tröja med knappar
2. Vitt linne
3. Grå mysbyxor
4. Hårband
5. Bh
6. Trosor
7. Maskara

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Mamma
2. Karin
3. Tomas
4. Robban


Tre val:

Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Vår
Choklad eller chips? Chocolat


Två saker att göra innan du dör:
Resa till Skottland och bo på ngt uråldrigt slott, Bli friad till

En sak du ångrar:
Karin vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback